Ska jag orka?

Det blev inge fyllebloggande och tur var väl det=) Fru Morin och jag skrek i förtjusning varje gång internet fungerade.. men så försvann det igen sekunden efteråt (jävla pappas mobila Tele2 internet=Þ) så vi la ner projektet och spelade gamm musik som redan fanns på datorn. Sen vällde resten av The Mama´s in i stugan. Kvällen blev enligt mig väldigt lyckad och 04.15 fick jag säga åt fru Forsman att va tyst och sova=) Singstarprylen är väl inte min grej men kul hade vi.. å tokmysigt med ljus överallt.. t.o.m inne på dasset lyste det lite varstans=)

Sååå.. ska jag orka lägga ut bilder här åxå? De finns på Facebook redan.. men jag kanske orkar nån dag framöver. Tjopp!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska kika på fb då =)

2009-09-22 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0