Ett steg bakåt.. ett framåt?

Det är märkligt hur man i ena stunden (augusti 2009) kan få fast anställning för att ganska exakt 1 månad senare få ett samtal om att man har blivit uppsagd. Jag fick alltså en tills vidare anställning inom kommunen den s.k 8000-anställningen som man får efter att ha jobbat ett visst antal år. Mitt jobb på Fenix har jag fortfarande kvar så länge det projektet varar. Men iaf fram till sept 2010. Det lät hoppfullt om att jag skulle få vara kvar om chefen fick bestämma och om projektet fortsätter (vilket det mest troligt gör). 

Mitt i all soppa kändes det bra att höra att man var tilltänkt att få va kvar på jobbet om det blir förlängning på projektet nästa år då min anställning går ut. Trots att min nuvarande chef aldrig sett mig jobba då hon tog över som chef när jag gick på mammaledigt. Så antingen är det någon som har pratat väääääldigt gott om mig eller så är jag helgt enkelt fruktansvärt bra på det jag gör.. *host*=Þ Min "erfarenhet och utbildning var högt kvalificerad" och det känns ju roligt att höra även om man ibland undrar vad faaan man gör där=Þ  

Så därför fick jag en rejäl spark i arsle att bege mig iväg på nya äventyr ikväll som kanske styr min kommande framtid.. ja vi få se vad det mötet ger..

Kommentarer
Postat av: Carro

Fattar inget...vadå uppsagd...jag är väl trög men....what??

2009-09-10 @ 19:06:17
Postat av: vera

Carro: ja du är trög..=) som 8000-anställd är jag uppsagd.. men INTE på Fenix=) Så man kan säga att jag blev uppsagd men har ändå ett jobb.. konstigt va?=)

2009-09-10 @ 21:06:34
Postat av: Lotta

U R back! härligt!! :)

2009-09-11 @ 19:05:23
Postat av: Carro

Ahaaa okej va bakvänt det blev...vi får hoppas att vi får existera ett tag till....alltså Fenix....;)

Är du med på pers.festen i oktober???

2009-09-11 @ 22:03:59
Postat av: Emma

Uppsagd? Nu hänger jag inte md?!

2009-09-15 @ 07:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0