Inge nytt än.. men ändå nyheter

Inte ett spår från Präschly. Det jag länge intalat mig själv är nog sant. Fått ett spår att gå på men inget resultat=(

Mitt i all kattmisär så har jag iaf äntligen skaffat mig en digital systemkamera. Jag gillar att fota men har mest haft värdelösa kameror. Hoppas jag kan lära mig denna så det blir nå bra bilders. Självklart har jag glömt usbsladden i stugan så ja kan inte föra över mina utomordentligt snygga bilder.. jag får helt enkelt uppdatera senare.

Imorrn ska jag jobba.. mitt i semestern. Blir ett 8-22 pass med lite sommartid på=) Sen är jag ledig 1½ vecka innan det är dags för ytterligare 3 dagars jobb... följt av den sista semesterveckan=) Man kan ju alltid hoppas att värmen landar på mina lediga dagar=)

Sen finns det fler nyheter men nu ska jag natta Alva (jaaa.. jag vet att kl snart är 22 men har man en duracelldotter så har man)

- Celle.. när kommer ni å hälsar på???!=)

Tjopp!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller tummarna för lillkissen och ser fram emot snygga bilder i bloggen!

2008-07-23 @ 16:59:31
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0