Partymyran

Ikväll är det personalvård me kollegorna. Så som ja ha kämpat för att det ska bli nått av det.. ljuger inte om ja hållit på i 3 månader!! Efter ett tag la jag ner projektet å då nappade dom andra som tur är=)
Måste strax slira i ni duschen å fräza upp mig efter stugrenoveringen vi haft idag.
Å grattis till Dennis som fyller 9 år idag!!!

Är fortfarande måttligt irreterad och förundrad över hur man kan va så jävla fräck å falsk. Som det känns nu kommer den känslan aldrig gå över. Men saker som ser söta ut kommer bli sura i efterhand!!! Till skillnad från andra håller jag mig på avstånd och iakttar. Det är inte min soppa som det ska röras i!!!

Tillabaka till det roliga... det är ju fest idag!!!!
1, 2, 3, 4 jag är en liten partymyra=)
Skål!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

ha så kul, hoppas du slipper tänka på det tråkiga.

2008-05-17 @ 18:00:11
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Fattar inget...varför är du så arg. Något kramforsiskt inferno som brutit ut? Du Vera, ta en drink åt mig också! En stor!!! L

2008-05-17 @ 19:06:15
Postat av: Veronica

Flickor: det blev många stora drinkar åt er.. eller egentligen många öl. Men det hjälpte egentligen inte.. men roligt var det iaf=) Återkommer med bildinfo.. hihi=)

2008-05-18 @ 02:38:59
URL: http://rallyvera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0