Fääärdig.. nästan=)

Skrev väl för nån dag sen om detta gamla objekt som funnits med sen jag var 2 år och flyttade in i huset. Nu har det fått nytt liv inne på primadonnans rum. Hon tyckte inte att det blev fint och blev nästan grinfärdig när jag bar in det på hennes rum. Jag tror och hoppas att det har något med hennes förkylning/hosta att göra=) Nu är det bara en sak som fattas och det är att jaga reda på en passande dörrknopp för den som satt där såg ut att ha bleve gnagd på. Inget jag kan påminna mig om att ha gjort iaf..
'

Klicka på bilderna för större format

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vad bra det blev!

2008-11-24 @ 19:14:26
Postat av: Celina

Jag tycker den blev kanonfin ;)

2008-11-25 @ 19:21:45
Postat av: Kicki

Hej Svejs i Kramfors!!!!

Har ni det bra i dessa vintertider???

Många hälsningar från snörika Luleå.......

2008-11-26 @ 19:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0