Julträning

Äntligen!!!
Jag har gått å väntat i 2 veckor men till slut så kom bekräftelse-mailet på att kläderna jag har beställt från "Mysungar" var klara. Nu måste ja bara vänta tills jag har dom i brevlådan. Jobbigt. Bra träning inför julen iofs. Men jag vet ju att jag kommer lyckas öven detta år med att få öppna paket innan julafton=) På nått vis ska det fixa sig=)

Egentligen skulle jag bara beställa ett par orangea byxor till en brun tunika som Alva fick för ett tag sen för det är ju slut i alla jäkla affärer. men sen fick jag så svårt att bestämma mig att det blev lite mer=) Tills vidare få man specialbeställa kläder men snart så ska ja försöka dra igång en egen verkstad på min fina "Veronica-maskin"=). Ska bara handla lite myspystyger i Umeå först i början av dec. Finns ju bara gardintyger i den här stan. Hur kul kan det vara att ha en gardinkappa runt höften egentligen? Iofs.. en stadig fylla skulle ju underlätta men nu är det Alvas kläder jag riktar in mig på å hon förblir nykter bra många år till få ja hoppas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0