Upp & ner

För alla er oroliga läsare så gick det bra att sova på jobbet. Lyckades knycka åt mig hela 5 timmar.. det är nog rekord!!!

Annars har helgen vare mer eller mindre händelserik. Sambon försvann iväg på en sån där kombinerad konferens och fylleresa  med jobbet på nån skabbig(förhoppningsvis) finlandsbåt fre-lörd, så jag å Alvis gjorde en utflykt till S-vall å strosade på stan me Lurven=) Lite fika, shopping å skvaller blev det. *mmmm*=) Sen slira vi iväg till svägerskan m familj en stund innan det var dags att bege sig hemmåt. Alva somna i bilen efter 5 min så hon va tokpigg efter 1 timmes bilresa runt 19 tiden. *morr* Det blev till å gå över till moffarn en stund å härja lite.

Sambon dök upp strax innan midnatt och hade små presenter med sig till sina tjejer. Alltid uppskattat=)
Moffarn undrade i samma veva om vi inte kunde åka till S-vall imorrn. Hans bil står på verkstan och han skulle behöva shoppa me mina småbröder Kim & Kevin. Så så fick det bli på min söndag. Per stannade hemma me Alva som av nån anledning inte fick sova på hela dan så hon var ju på ett strålande humör runt 16 tiden... not!!

Ikväll har jag haft lite energi över till att röja i källaren. Vill ju så gärna att det ska bli nått av den där förbannade platsen. Sambon la sig i soffan. Wohooo!!!! Fick en del gjort ändå.. men det var under mutter & putter=(

Nu undrar jag om det blir promenad ikväll med några från "the mamas" men det ä fasligt tyst från dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0