Bloggtorka

Här har det varit lika tomt som i mitt påskägg de senaste dagarna. Eller.. jag fick ju inget påskägg så jag åt ur Alvas alla påskägg. Dom borde teoretiskt sett vara mina eftersom mina påskägg slutade ramla in när hon föddes.. jag hade tydligen vuxit ifrån sånt!! Det har hänt så lite & samtidigt så mycket..

Påsken har annars bestått utav släktträffar (Tack Lidboms & Näslunds för god mat & "avlastning"=Þ), flera födelsedagskalas, stugpyssel och fika i vårsolen och en minnesstund för min morfar. Fast den deltog inte jag i så jag mindes lite för mig själv istället. Jag väljer att ha kvar den sista gången vi träffades i minnet istället och laddar inför den jobbiga begravningen. (Tack Lisa för telefonsamtalet vi hade nyss om begravningar)

Apropå Lisa så har hon lovat att döpa våran lilla Elin och det är vi så himla glada för. Jag menar.. varför välja de lokala manliga prästerna när man kan hyra in en fräsig barndomskompis som skvätter omkring dopvatten dagligen istället?! Det gick tokbra när du döpte Alva och lär gå minst lika bra nu, är så glad att du ställer upp ska du veta!!

Alvas dop i sept 2006

Klicka på bilderna för större format


Nu ska jag ut på min 2:a solpromenad för dagen. Det finns inga ursäkter. Det ska möjligtvis vara att barnens klädförvaring är lika med 0.. men det propjektet tar jag itu med sen. Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Prata lite med din farmor om dopklänningen. Det vore allra bäst om vi kunde ta det där i slutet av juli, svårt att hitta tid att åka upp innan. Här är allt bara bra. Hoppas att Elin blir frisk snart.

2009-04-20 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0