The Mama´s bilderna=Þ

Djaaa .. jag gick ut ju stenhårt med en grotesk (men ohyggligt rolig) bild på mig själv i förra inlägget. Nu är jag ivrigt påhejjad (till mestadels av Mama's) Att Lägga ut fler bilder från den utomordentligt härliga kväll med The Mama's ".
Jag är inte svårövertalad. Men tillägger Att om Någon vacker donna på bilderna Känner sig en Smula sur över Detta tilltag så vill jag Att hon hör av sig till mig OK?

Here we go ..
 Fru Demander & Fru Morin  Lilla fäbodjäntan (och kusin Celina ) som kom med Syfilis-sallad till maten =)  Fru Stålberg laddar inför  Skummet Grevens från blandning som ingen ville ha. .  Mig själv, Fru Forsman & Lillasyster Forsman Hjärterum/stjärterum

Klicka på snyggbilderna för större formaaaaat

Kommentarer
Postat av: malin

hmm bilden men västa dubbelhakan var ju inge nice,,=)

annars fanken vad skoj vi hade =)

2009-12-16 @ 08:53:42
URL: http://www.sevenkids.bloggagratis.se
Postat av: Celina

Syns att vi hade roligt :) Underbara bilder :D

2009-12-16 @ 17:00:44
Postat av: Anna Å

Såg ju himla nice ut det där :)

Var brukar ni hålla hus, eller är det olika från gång till gång?

2009-12-16 @ 19:18:12
Postat av: Vera

Malin & Celina: ohyggligt fasligt roligt=)



Anna: Ja vi minglar omkring lite=) På sensommaren är det "tradition" att va i våran stuga. Den här gången fläska vi på med en lyxfest i Malins föräldrars stuga=) Få väl se vart vi hamna nästa gång.. om våra gubbar släpper iväg oss efter detta?=)

2009-12-16 @ 19:29:56
Postat av: erika

Hm alltså jag ser ut som jag hade skittråkigt på varenda bild men de hade jag verkligen INTE! Hade ju superkul!=)

2009-12-17 @ 08:39:08
URL: http://erikaa.bloggagratis.se
Postat av: Fredrik

Såg ju just inge trångt ut i badkaret :)

2009-12-17 @ 08:55:49
Postat av: Vera

Erika: det finns ett kort där du är superglad.. fast alla andra såg ut att ha toktråkigt.. eller så var dom lite trötta=)



Fredrik: det var inte trångt.. man fick bara gnugga sig ner för att få plats sen gick det hur bra som helst=)

2009-12-17 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0