Alla fjärtars dag=)

Jag fick min alla hjärtans dags-rosbukett redan igår så idag inför vi en ny tradition..
Alla fjärtars dag
. Alva knatade över till vår säng inatt så då vaknade jag såklart när hon vaknade imorse. Hon började sin dag med en högljud brakare & lite fniss.. under mitt täcke!!! Det va bara tacka å ta emot. Ruvade på min revansch länge och till slut så fick ja min hämnd. Per har varit lite smygbakis efter en ölbastukväll med grabbarna igårkväll så hans fjärtbidrag kom rätt naturligt=)
Det är betydligt billigare med vår version om inte annat..

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja herregud! Jag har läst så månag gravid-bloggar att jag VET att det inte kan vara långt kvar när inläggen antar den här formen. Lycka till, du kanske får klämma ut bebis inatt!!

2009-02-14 @ 21:30:08
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com
Postat av: Vera

haha.. det här är viktiga ämnen som måste ventileras=) Nån bäbis blire inte inatt men snart får jag hoppas=)

2009-02-14 @ 21:34:13
URL: http://rallyvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0