Förvandling tack

Sugen på förändring.. både stort och smått, här hemma (inredning/renovering) och i yrkeslivet.. ja lite överallt. Blir lite bromsad av junior men ska se om det kan ordnas ändå. Fick lite nya funderingar ikväll.. att man aldrig lär sig hantera alla funderingar och ideér.. dom bara sprutar ut ur luvan dygnet runt=) Tro vart jag ärvt det ifrån=)

Fick höra på kursen för 2 veckor sen att jag borde jobba som en inovatör.. jaha.. ja kanske det?=) Men det är inte det jag funderar på. Ska man bli sin egen, söka nya vägar eller stanna kvar följa med i lunken tills det trygga en dag tar slut av sig självt? Det sista är ju som sagt tryggt.. men tråkigt. T R Å K I G T!!! Behöver nya mål och utmaningar. Ska ringa lite på dom där nya vägarna på månd så får man se vad som händer..

Apropå vägsalt.. den här massvaccineringen. Hur faan gör man egentligen med den? Läser mig hjärndöd igenom allt.. både gott och ont. Ska jag peta i mig själv och dottern ett vaccin som man inte vet till 100% vad det innehåller? kvicksilver, cancerframkallande osv. Hjälper det verkligen eller gör jag mig själv och de absolut vitktigaste personerna i mitt liv illa genom att tvinga i denna spruta? Jag känner mig superstressad över att det ryktas om att beslut måste tas på dagis nästa vecka.. GAAH!! Jag vill bara isolera mig och inte komma fram förrns flunsastormen har dragit förbi.. det borde väl vara det nyttigaste för kroppen men knappast för den rastlösa knoppen?

Tänker på momma åxå.. vad är det som är fel egentligen? Hoppas du kan använda dig av "Hulténs tjurrda" för att styra upp det här *hoppas*
/sömnlös

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vaccinet innehåller lika mycket kvicksilver som den fisk du äter varje vecka. Om du nu äter fisk varje vecka ;)

2009-10-17 @ 08:09:07
URL: http://mistasia.blogspot.com
Postat av: Vera

Ja det är just det.. många anser sig veta vad den innehåller och vilken mängd men ändå är det så olika besked varje gång. Hur ska man då veta?

2009-10-17 @ 11:16:57
Postat av: Anonym

När du har bestämt du/ni bestämt er Vera, så kan du väl skriva här och hjälpa oss andra! =p



Tänkte först inte låta barnen vaccineras, men så blev Elmer kallad tidigare då han tillhör riskgruppen (med sin infektionsutlösta astma) åsså måste vi fundera om igen. Gaah...

2009-10-18 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0