I feel good

Vi har haft en underbar helg i Sundsvall. En smula kallt på hotellet men spa-anläggningen och behandlingarna var verkligen underbara. Det är inte ofta man unnar sig själv eller varandra något sånt, vilket är dumt och dyrt=( Men det är det värt för man måste ta hand om varann=Þ Självklart vaknade jag 7:02 på morgonen och hade svårt att somna om. Så jädra typiskt när man var barnfri och hade ställt väckaren på kl 9. Lyckades somna om men sen fick jag stressa på Per så han blev klar med alla bestyr så man kunde få i sig härlig hotellfrukost och få fara och hämta barnen som man toksaknat=)

Barna hade haft det superbra hos sina kusiner, ständigt servad och underhållen av sin släkt. Idag ha jag jobbat och imorgon är det äntligen min tur att få vara mammaledig igen=) Per har varit pappaledig fred och månd. Nu blir det Te-timé för jag var minsann duktig och gick direkt till gymmet från jobbet, duktig flicka *klappa på huvet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0