Jag saknar min dyngdator=(

Även om den beter sig väldigt skumt när man minst vill det, är totalt tvärseg och väcker Alva med sitt eviga fläktsurrande så saknar jag den ändå. När som helst så kommer min nya dator.. men jag måste lix förbannat laga min dyngdator för att komma åt olika inställningar m.m. Inte så dyra pengar men såååå drygt att få det gjort när jag knappt visste att det fanns nått som hette "nätaggregat" i den.

Försökte tvinga min självupptagna lillebror att fixa den under julhelgen när han ändå åt sig mätt i mitt skafferi. -"det är väl nätaggregatet lr nått.. typ" sa han bara. Jag hoppas att det är så. För hans skull!!!

Nu måste jag göra rätt för mig på jobbet. Gott nytt år allihopa. *Kramen* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0