*Crazy flicka*

Dags för betald sovning igen. Inte så att man blir tokrik på att sova på det här stället.. å inte sover man så värst bra heller (håller tummarna för en lugn natt) men det går rätt bra ändå.

Vi har fått fina ungdomar hit till jobbet och ibland skrattar man så tårarna rinner. Dom tycker att jag är knepig och kallar mig för "crazy flicka"=) En del är inte van att man som tjej spelar hockeyspel, playstation eller gillar sport överhuvudtaget. Fast det har åxå hänt att man fått heta mamma/mormor.. när man gnäller om mattider, skolan och retas när det kommer hit tjejer=) Sånt får man ta.

Ibland kommer dumma tankar men jag sopar bort dom lika fort. Det är trots allt 11 grabbar här och hur kan lilla jag skydda mig mot dom när larmet fortfarande inte funkar? Dörren är iaf låst=)

Bäst att sussa.. man vet aldrig om man får oturen att vakna 04:30 av pianospel i tv-rummet igen *suck*
Natti

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker du verkar ha fått ett väldigt intressant jobb. Nåt sånt skulle jag också kunna tänka mig. Men jag förstår också att det kan kännas lite sådär att sova själv. Det är ju trots allt ungdomar som har jobbiga saker bakom sig.

2007-11-30 @ 09:32:03
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0