Nu.. nu jädrar är det vår!!

Idag gick jag en promenad med grannkärringa. Riktigt duktiga var vi.. eller hur Malin?=) först en sväng in på stan å glutta i affärer.. fast jag blev plötsligt för snål. Fast samtidigt behöver jag inte köpa fler byxor. Jag har ju hur många som helst.. det enda jag behöver göra är att bli av med dom där sista fjantiga gravkilona. En skitlätt match som jag av nån underlig anledning ha sköte upp i si så där.. 21 månader!! 

Vi var ute i ca 1½ timme och gick i branta backar så vi inte kunde prata me varann + att jag gick en extra sväng för att Alva skulle somna. Jag avslutade min hurtiga runda med att smälla i mig den sista biten smörgåstårta å drack den sista skvätten coca cola. Men det var vädret och posten som gjorde att jag måste göra så. Inte jag!

Jag fick ju Hus & Hem så då måste man ju få drömma sig bort lite å mysa till det med lite gott=) Jag hittade ett hus jag vill ha. Nu gäller det bara att övertyga sambon om att flytta.. och att den familjen ska överge sitt flera-miljoner-hus för en billig peng. Skitlätt!!

Fick iaf en massa ideér som jag måste testa. Skulle sambon vare här skulle han sucka å fråga om jag gjort klart mina andra tusentals projekt=) Självklart har jag inte det. Projekt är till för att funderas på och avsluta en annan gång.

Kommentarer
Postat av: mistasia

Helt rätt, varför kan man bara inte få på börja något och avsluta det lite senare...? Jag skulle kunna börja med hur mycket som helst! Riva tapeten i sovrummet, måla lite i gästrummet, slita ner alla överskåp i köket....

2008-04-01 @ 19:13:44
URL: http://www.mistasia.blogg.se
Postat av: Veronica

Mistasia: Det kanske är nått kvinnligt=)

2008-04-01 @ 21:54:06
URL: http://rallyvera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0