I´m hoooome!!!

Nu är vi hemma från stugan och det känns riktigt skönt!! Visst har vi fått det mysigt där och solnedgången på altanen slår det mesta.. men jag har lessnat på illaluktande dass och att snart hela sommaren har gått och inget vatten har dragits in i stugan.. eller kan släppas ut. Så man få vackert bära ner all disk till sjön å hoppas på +grader i vattnet. Självklart återvänder vi väl om några dagar då sambon & dottern tjatat ihjäl mig.. jag uppskattar dusch, tv och dator mer än dom=)


Kommentarer
Postat av: Fredrik Nordström

2008-08-01 @ 21:59:20
Postat av: Fredrik Nordström

Oj, det kan ha bleve en dubbelpost nu. Ber om ursäkt för det. Råkade trycka på Enter.



Ville bara tacka för en trevlig kväll i stugan, nästa gång får vi nog ta och slänga en köttbit på grillen!



Ha det gött!

2008-08-01 @ 22:00:46
URL: http://www.fredriknordstrom.se
Postat av: Vera

Fredrik & Celle: självklart blir det en köttbit på grillen nästa gång. Hojta till bara=) Fick dåligt samvete när vi kom in och såg hur kallt det var ute.. vi kunde ju suttit inne å käkat mackor å tänt en brasa=) Jaja.. få väl skylla på att jag surrar för mycket att jag inte märkte att det var 11 grader ute=)

2008-08-01 @ 22:31:15
URL: http://rallyvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0