Tillbaka till verkligheten

Nu har jag semestrat alldeles för länge.. så jag slirade iväg till jobbet med chockerande och glada (??) nyheter till mina arbetskamrater. Sitter nu och räknar hur många timmar jag har kvar på mitt 27-timmarspass!!! Känns tungt att börja "back-to-vardag" med ett sånt pass men de ä bara å bite ihop.. det är bara 16½ timme kvar.. jaja, huvudsaken är jag får sova inatt. *hoppas hoppas hoppas*

Fick lite goda news idag av chefen som man får gå å drömma om ett tag.. å hoppas att det blir till verklighet.

Nu måste ja göra nån nytta igen.. =) Natti

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaaaa det var roliga och bra nyheter....fast inte längre fram kanske;) hoppas det inte blir stridsvagnen som återkommer som hon önskat!;)

Sköt om dig, vi ses!!!

kramis

2008-08-21 @ 00:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0