Sista natten med jobbet

Nu är julen över och jag jobbar mitt sista 24timmars pass. Känns riktigt najs. Hoppas att det nuvarande lugnet håller i sig så man orkar med morgondagens firande med Pers familj. Jobbade ett fjollpass igår sen bar det iväg hem å stressa iordning julmat till morsan, farsan, familj å syskon. Alvas paketberg var så enormt att hon till slut gav upp och koncentrerade sig på de redan öppnade julklapparna. Imorgon lär det bli fler klappar när hon äntligen ska få träffa sina kusiner. Jag slänger väl upp några bilder lite senare när brorsan fixat till sizen på dom.

Fick sorgliga nyheter på julafton. Det sägs ju att någon i famljen dör när det väntas tillökning. Det var precis vad som hände när jag väntade Alva och hennes farmor gick bort 6 månader innan födseln.. och precis vad som nu har hänt när jag väntar lillknodden=( Hur stora är oddsen att 2 bröder förlorar sina fruar på samma datum, i samma sjukdom fast med 3 års mellanrum? Jag ska inte skaffa fler ungar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0