15 år igen=(

Jag har klippt mig!! Har haft uppklippt i hur länge som helst å när jag gjorde ett litet snyggt försök till att spara ut säger min frisör att jag ser för bedrövlig ut!! Innan jag fattar nått har hon fått 1 års tjatande uppfyllt.. hon har klippt av mig håret!!! Jag tänkte att det kanske var dags att inte tänka så mycket å göra nått galet.. eller som ungdomarna på jobbet säger till mig.. "crazy flicka".

Kort blev det. En page. Jädrar va snygg jag blev!! I hela 2 dagar var jag snyggast.. sen tvätta jag håret och insåg att jag ser ut som jag gjorde när jag var 15 år och körde moppe.. fast den här gången med kort lugg ist för jämnlångt.

Ska jag behöva knata till frisörn varje dag för att hon ska föna å greja mitt hår så ja alltid förblir snyggast?
Några av ungdomarna tycker jag är roligt crazy som har klippt mig.. dom tycker att jag passar i det.
Några kommer fram och ströker förtvivlat över håret å skriker.. why!!!!!

Ja inte faasen vet jag.. men gilla läget vore ju en bra variant. Ta en öl extra är ju en annan beprövad metod för att bli snygg. Sambon säger att jag passar i det.. och dottern är väl mest glad att jag har nått hår kvar som hon kan kvälls-trött-mysa med. Jobbar natten nu. Ska ta en dusch imorrn å se om jag blir ett träsktroll eller prinsessa??!

Det enda positiva just nu är att det går mindre schampo..
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0