*Lycka*

Äntligen verkar det gå framåt i renoveringen efter alla motgångar. Orkar inte ens skriva här hur många turer jag tagit till Colorama.. jag kanske redan nämnt det?? jäjä.. hade jag fått bestämma så hade vi fortsatt renoveringen nu trots att det är lördkväll men enligt sambon ska man sitta i soffan då.. *booooring* Fast jag måst erkänna att han luktar gott efter duschen.. verkar som han ansträngt sig med "porrparfymen" som han fick av mig.. det blir kanske andra hantverk sen??=)

Imorrn ska vi iaf ldit golvet vi köpte idag.. å skulle jag få som jag ville så var jag i Birsta och handlade lister och nya möbler till nyrummet samtidigt som han och pappa la golvet. Men jag måste väl hejda mig kanske.. sambon är inte lika snabb och kreativ som mig alla ggr *ler*

Mina kreativa sidor när det gäller inredning och renovering har fått vila länge men jag har redan renoverat klart i stugan.. i mina tankar. Vet precis hur det ska se ut och hur allt ska göras. Idag var jag och kollade på en kökssoffa som måste renoveras till stugan. Jag har för länge sedan köpt tyget till sofflocket=) Även Alvas lilla kiosk som står i molekyler i stugan, ska målas faluröd och pyntas.

Det kanske märks.. men när jag få tillverka och greja.. då mår jag som bäst. Det kliar i fingrarna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit utmanad! länka till mej " jag har blivit utmanad av mistasia" åsså gör du samma sak till 7 andra vänner som bloggor, jag fick ju bara ihop 4.... =)

2008-01-21 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0