Pomma Päscha!!!!!!

Saknaden är stor. Präschly är borta. Har satt in annons i tidningen och på blocket men det enda napp jag fick var från en yr pensionär som skulle ringa å berätta att den katt hon hade sett inte matchade med min katt... tack.. eller nått??!

Alva saknar honom minst lika mycket.. "- Pomma Päscha" ropar hon ute på altanen. Jag hoppas såååååå jävla mycket att han "bara" är instängd nånstans och snabbt som faan blir utsläppt. Per sa att det var ett jädra liv på altanen vid kattluckan den natt han försvann.. pappa var snäll att snabbt fylla i att han minsann sett räven 200 m bort. Det kändes ju bra mycke bättre. Tror knappast han bara ha sprunge bort.. han är kastrerad och har inga 6-uella ärenden längre.

Ingenting är bra längre. Vill inte vara i stugan längre, grillat smakar inge bra, gillar inte när det regnar trots att det är mitt favvoväder.. kan knappt svära över att jag måste köpa hem ännu en säck me kattmat längre heller, bara Prischilla å Alva som äter sånt numera. Man kan ju lika gärna gå å jobba igen å spara semesterdagar till muntrare tider=(

Pomma Päscha!!!!!!

Kommentarer
Postat av: JennyB

Ajdå...ja det var ju inget roligt att höra... Hoppas som du att katta kommer på plats snart igen. Ett djur är ju faktiskt familj, så man får tycka att det är hemskt så att man hellre jobbar!

2008-07-16 @ 16:27:13
Postat av: Emma

Gud vad jag hoppas att katten eran snart kommer hem... :-D

Och att vi kanske kan ses snart..

2008-07-21 @ 21:02:26
Postat av: Carro

Stackars er....jag beklagar och hoppas att katten kommer tillbaka!!!

Katter är ju överlevare,tänk på att dom faktiskt har nio liv!!!! Han kanske blev skrämd och ligger och trycker nånstans.

Vi ses snart, kram habibi!!!

2008-07-22 @ 19:27:00
URL: http://carolinegradí[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0