Betala mig

Det är underligt vad bra och skojsiga saker man kan få betalt för bara man genomför dom!! Idag har vi drage med oss ungdomarna på jobbet på utflykt till Barsta/Högbonden... Vi fick med oss 5 st som turligt nog var på bra humör hela vägen.  

Det är tur att chargongen (hur fasen stavas det??) är på en skojig nivå.. men alla kanske inte förstår. I Barsta drog jag, Kina och pojkarna till oss campingblickarna när vi lite snyggt parkerade minibussen på parkeringen efter en våldsamt fartfylld rallyfärd (vi fick som vanligt vänta på våra kära ungdomar att dom skulle bli klara och RallyVera satt vid ratten)
- "Jalla jalla din jäkla pölskokare.. ut ur bussen å bär nått du åxå, tror du att det här är nått jävla vilohem din lergök"??!
- "Håll käften din jädra skitgris!!
Så länge det följs av leenden och skratt är det helt ok att bete sig på ett sånt sätt.. vi har ju så roligt.. nu kan dom säga "faan & hans moster" åxå=) Dom börjar bli duktiga.. vi skulle väl lära dom svenska va??!

Hur som helst.. det var en kanondag och grabbarna tyckte det var roligt att åka båt, ta sig upp till fyren och sen bli anfallen av fiskmåsar.. hahaha.. stackarna frågade om dom var människoätare..
-"Seriöst Vera.. dom dödar mig, vi bli fågelmat!!" Jag förklarade att dom bara var hungriga och skulle inte bitas om dom var snäll med personalen=)
  
Leenden och en å annan solbränna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0