In da målarskrubb

Nu sitter jag här i min älskade målarskrubb i källaren. Det ä fasligt kallt.. men jag bryr mig inte längre. Jag är varm av en öl... hmm, *räknar flaskor*=) Är ledig imorrn.. å några dagar framåt och behövde verkligen den här stunden för mig själv medan min minifamilj sover. Försöker beta av lite beställningar så sommaren inte blir så stressig men åxå för att det är så roligt att måla å doona. Har nog inte varit här nere på minst 1 månad.. förlåt skrubbowich!!

Tanken slog mig för en stund sen att jag lyssnar gärna inte på "mesmusik" å allra helst inte här nere nära mina penslar.. nä huga bevare mig väl!! Här nere, 2 våningar under familjen kan jag poppa lite "arga pojkar" jäkligt högt utan att Per gnäller (han vill bara spela Iron maiden eller nått annat nostalgiband) Resultatet av det på en av tavlorna blev en svart bakrund med jäkligt mycke färg... men jösses vad härligt roligt, snyggt och bra det blev.. annat kan jag kanske tycke imorrn i nyktert tillstånd=)
Prästis-Lisa.. kom hit till norrland så dricker vi din efterlängtade skumpa å konstnärar lite=)

Mera bas, volym å arga pojkar så ska ja nog bli klar nån gång..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer, jag kommer!!!! Knasfamiljen anländer den 26:e juni på kvällen och stannar tio dagar så nog syns vi, garanterat! Nu ser jag ut som en nåldyna, fatta, de stack mig FEM gånger innan de hittade en ven...det är synd om mig!

Kram/ L

2008-06-21 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0