Tillbaka till vardagen

Jag hade govecka förra veckan å jobbade således bara en dag 8-22. Sweeeet!!
Slirade upp till Umeå med min lilla familj på torsdagen å snoozade på scandic hotell samt frossa lite mummamat på O´learys me broppan å Lotta. Efteråt lekte vi lite på nått laserhalls aktigt pläjs. Alva å Per körde bil å sen fick jag spö i lufthockey *morr*

Per var måttligt stolt över sin dotter=)

På fredagen tryckte vi in all packning i Volvon och drog till Luleå. Föresten.. hur ska vi nånsin kunna skaffa fler ungar med all denna packning?? Tyckte att jag gjorde en lightpackning men icke!!! Saken blev inte bättre av att vi fick en massa prylar av Luleåborna på hemvägen=) Alva var gudomligt snäll de 100 mil vi åkte.. synd bara att det är jag som inte har ro i kroppen att sitta still å va va tyst=) Alva hann även med att lufta rumpan, se cool ut i sina solglasögon på en bilutställning och somna i en fotölj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0