Nyårsafton idag!!

Ja det är inte alla som firar nyårsafton idag. Eller.. joo det är det ju.. men kanske inte i Sverige. Jag firar iaf.. fast mest pga grupptrycket=)

Det är tydligen muslimernas nyårsafton idag. Märkligt. Är det vi som är seg eller dom? Var inte det magiska 12-slaget i december? Fasligt festligt är det.. nästan. Har tryckt i mig en massa gomat, chips, dricka, godis, tårta.. och ett äpple=) Hade jag kunnat rapa hade jag säkert gjort det nu.

Som tur är så är det rätt lugnt ikväll.. hitills iaf. Hoppas på en skönhetssömn inatt.. skulle behöva det. *håll tummarna*

Har för övgrigt spanat in 2 stora lådor med påskägg på kontoret. Det finns fasligt många. Ett är nog mitt. mmmm.. 

Jaja, Happy New Year.. eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0