Tvättstugerensning

Jag å Präschly hittade den här tavlan i tvättstugan idag. Det är nog 2 år sen jag gjorde den och jag minns inte ens varför jag gjorde den eller om den är klar? Det syns inte på bilden men den är målad med färg utblandad med nått sandliknande material, så den känns ganska verklig när man ser/tar på den. Det dumma är att jag kan inte måla över den heller för den ä ju alldeles skrovlig.. annars bruka jag göra det med målningar jag inte sett till på ett tag=)

Präschly ser fundersam ut.. och jag måste komma på nått smart sätt..  
U Däm Piece Of Crap=)

 
(Klicka på bilderna för större format.. eller läs nått annat=Þ)



Kommentarer
Postat av: Ida

Men den var ju superfin.

2008-03-22 @ 12:56:13
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com
Postat av: annelie

Tjena...

Jag säger som Carl-Petter.. Blogg det är väl typ en elektrisk dagbok =)...

Kul att du hittade mig. Nu ska jag hålla koll på dig! kram kram

2008-03-23 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0