Tisdagsångest med fiskpinnar

Efter att ha jobbat större delen av helgen med minimalt med beutysleep myste jag och Alva ner oss i sängen och somnade till tv:n runt 8 snåret på igårkväll. Jag fick sova nästan oavbrutet till kl 7 imorse..sweeeeeet!!

Struttade ner huvudvärksfri och nyfiken på om mina auktioner på tradera vuxit på sig under natten.. det hade dom=)
Slängde ett getöga på Blocket.se ifall nått palats i närheten var till salu.. det var då ångesten och magknipet gjorde sig påmind igen!! Hittade Pers föräldrahem som vi så länge funderade på att ta över för ca 2 år sen. Självklart var det kanonfint med tvärnytt trendigt kök, fondtapeter och nya golv överallt!!!! På mindre än en millisekund hade jag frågat mig själv frågan om jag skulle vilja flytta dit... å visst ville jag det. ABSOLUT!!! Men sen kom verkligheten ikapp mig.

Alva har ju världens bästa dagis och kompisar, jag har mitt jobb här, mina/våra vänner, min släkt.. plötsligt tvärvände det igen.. -håller vi inte på att leta efter ett större hus kanske? Vad skulle Per vilja?
Det vore nog bäst att begrava Sollefteå ändå och gå vidare.. men det skulle va så mycke enklare om man var 100%:ig nöjd med det nuvarande boendet..

Nu blir det fiskpinnar å mos till Alva så hon blir lunchtrött nån gång.. mamma måste plöja igenom nya HM-katalogen=)

Kommentarer
Postat av: Carålina

Näe habibiii...inte sitta å ha ångest...du ska se att ni väljer rätt till slut. Jag har bara en blogg jag skriver i nu....men har varit dålig att uppdatera...har väl alldeles för lite för mig så jag inte har nåt att delge er;)
ha´t bra så ses vi till veckan! halalkramen;)

2008-05-07 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0