Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk i skrattgroparna. Det var absoluuuut den roligaste fest jag ha vare på.. iaf under mitt s.k vuxna liv. Minns inte när jag skrattade så mycket. Å vi som blivit anklagade för att ha en tillgjord och präktig stämning i gruppen.. dom skulle ha sett oss igårkväll!!!! Eftersom det är fult att publicera bilder på andra människor utan deras medgivande får ja väl visa bilder på mig själv.. å lite på Hans=)

Psst.. Mona, jag vet vem som paja ditt skohorn.. å det va inte jag=)

Kommentarer
Postat av: mona

haha... håller med de var verkligen super super kul:) jag vet också nu haha.. fick ett nytt inslaget idag av mannen i fråga hehe

2008-05-20 @ 21:41:24
Postat av: Öjje(Bäste kusinen)

Haha min gamla lärare Hans! Han är skön han :)



Ps. Nu har även jag hittat din blogg, så ja sparar den bland favoriterna ;) ds.

2008-07-03 @ 19:43:14
Postat av: Veronica

Örjan: haha.. Javisst är Hans kanonbäst=)

spara på du.. dina systrar läser här åxå=)

2008-07-03 @ 20:04:39
URL: http://rallyvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0