Grav. kramp

 "Vecka 26 Kroppen: Det är vanligt att man får häftig kramp i t.ex vaderna när man är gravid, ofta när man sover. Undvik att sträcka på tårna, om man trots allt känner en begynnande kramp kan man motverka det genom att vinkla foten uppåt eller trycka den mot fotändan av sänggaveln."

Joo tack.. nog kände jag den häftiga krampen. Jag kan ju fortfarande inte gå normalt sen i förrgårnatt. Visste inte ens att det kunde bli så bara för att man happens to be på smällen. Btw barnmorskan med erfarenheter sen -84.. jag är i v24+3 och det där ska ske EXAKT i vecka 26 (iaf enligt mig) Tror du mig fortfarande inte??! Jag är ingen jungfru Maria!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst gör dom för j-a ont dom där kramperna i vaderna!!! Hade såna halva mina gravvar, v-a-r-j-e natt!!! Hoppas du slipper ha det så... =)

Trevlig helg på dej!

2008-11-22 @ 18:35:16
Postat av: Ida

Sluta genast upp med att påminna om hemska graviditets-krämpor. Annars kommer min son aldrig få några syskon.

2008-11-23 @ 09:29:59
URL: http://idarensar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0