Inget speciellt alls

Här har det inte varit aktivitet sen sist!!
Känns som det inte händer nått märkvärdigt att dela med sig utav eller ventilera trots att det sker viktiga saker varje dag. Min Alva å Per samt pyret i magen är ju det viktigaste men hur kul är det för er att läsa om dagligen?!

Börjar dock bli välldans fundersam på magen.. cheeses vad stor jag börjar bli. Den där barnmorskan kan ju fetglömma att jag tänker tro på henne. Det blir en februaribäsis vare sig hon vill det eller inte. Fast jag måste ju ändå räkna veckorna efter hennes mätningar.. men jag tror inte på dom för det!! *viktigt* Däremot vaknar h*n runt 22 varje kväll å håller låda när jag ska sussa.. precis som Alva gjorde då hon låg där å trängdes. 

Har precis kommit hem från jobbet och kan inte slappna av. Hände lite saker som gör att man har vissa ungdomar i skallen några timmar till tyvärr. Ibland är det svårt att stänga av jobbet.  Ska egentligen jobba natt men nu är jag ju sjukskriven på 25% så jag slipper nätterna och får gå hem kl 23 ist för kl 13 dagen efter. Najs!! Synd bara att det går ut nästa vecka. Ska dock till en ny läkare på måndag så man får väl hoppas att han är lite mer förstående än den förra som bara vågade sjukskriva i 4 veckor.

I helgen ska vi försöka hinna se varandra. Blir en mysfredag med lilla familjen å sen en liten släktträff uppe i finnmarks skogarna på lördag. Förhoppningsvis avslutar vi helgen med renovering på söndag=) Kan ju alltid hoppas.
Men först ska ja luncha me Malin imorrn å det ser jag fram emot enormt. Värsta lyxen att få luncha å pladdra utan kids å disk.

Näää.. dags att kojja. Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på re...



Är Farmora ledig för baby passning nästa tordag så vrider jag ur baddräkten (använd för typ 10 år sen, undra om man kommer i den?! Slår en signal. Kan ju behöva nån som knuffar i om inte annat!! HIHi



/ha re (inte hare)!

2008-10-31 @ 10:07:51
Postat av: malin

Det var synd vi missa lunchen såg fram emot de jag med,,

kankse vi hinner ta en promenad på söndag eller en midda eller en fika kankse e bättre på söndag kväll,, e på tiden att vi hälsar på er,, men vi kan höras och se hur kidsen må

kram

2008-10-31 @ 14:08:59
URL: http://smilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0