Jobbhelg=(

Det är väl aldrig roligt att jobba helg.. oavsett vilket jobb man har. Vill ju vara med familjen när dom lix är ledig.
Idag har jag iaf vare ledig så jag och Alva tog oss en tripp till härnösand. Vi lyckades hinna hälsa på Noah innan han skulle sova lunch (fast han blev nog lite fördröjd av oss=Þ)
Sen bar det iväg till Lidl och Coop. Lidl blev jag inte så impad av och Coop hade underliga låga regnstövlar (till mig) som man inte fick ner fötterna i. Alva fick ett par mystofflor för kalla golv vintertid när det ska besökas stugor och kanske tills våran kalla källare blir klar.. *håller tummarna*
Nu ska jag göra mig klar till mysmiddan med Forsman. Sen blir det jobb heeeeela helgen=(


Alva stilar i bilen             Alva & Noah käkar flingor  Nya lurviga tofflor

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så roligt att ni va här..!

Noah talade om Alva när han vaknade.. Tjejen tjejen..Leka.. :-D Söt de var alltså när de gav varandra flingor! :-d

Nu ska vi ladda inför hockeykvällen..

KRAM

2008-10-17 @ 17:37:33
URL: http://famkassberg.blogg.se/
Postat av: Yoka

Jaha, har inte stött på dom någon gång där på en söndag? Vi brukar vara där 11 när dom öppnar. Får väl se om vi ser dom imorrn kanske! Hoppas ni lyckas ta er dit något, det är ju sjukt kul att bada!! Vi missar inte en gång

2008-10-18 @ 19:56:09
URL: http://mistasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0