In i minsta detalj

Helgen har varit fullspäckad!
Sthlm:arna anlände till stugan på torsd. Brorsan kom åxå på torsdkväll, hans sambo på fredagkväll. Avverkade en massa ärenden och drog en snabb lunch me Alva å broppan. Iväg me kläder till bytardagen på fredkvällen. Bytardag på lörd förmiddag. Upp till våran stuga å sen sthlm:arnas stuga lörd vid lunch. Hem å käka lite lättspytt å sen iväg till morsan för att fira att hon hamnat på andra sidan 50-strecket. Natten till söndag bestod av Alvatårar och skrik.

å nu.. nu är det alldeles tomt. Sthlm:arna är där dom hör hemma. Brorsan m sambo åkte tillbaka Umeå. Per åkte till Jönköping på möte. Katta stack nyss ut genom kattluckan. Kvar är jag, ensam med ett par ledsna Alvaögon som saknar alla som funnits runt henne de senaste dygnen. Mår lite smygpyton åxå. *tycka synd om*

Mitt i alltihopa har jag dessutom försökt jagat ett dasslock.. på Dollarstore!! Dom säljer inte sånt där. Men jag hittade det till slut efter många besök. Det luktade inte gott.. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det där illamåendet är jag inte alls avundsjuk på tycker jävligt synd om

2008-09-28 @ 21:36:12
URL: http://idarensar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0