Pirrigt!!

Snart kanske man är sofflös. Det kommer nån H-sandare me släp å kanske tar mina soffor ifrån mig när som helst!! Sambon är glad. Jag börjar få ångest. Den är ju ganska skön att ligga i och är väl inte alldeles för ful.. bara lite opraktiskt ljus när någon barnbajsar i den eller katthårar. Men men.. jag vill inte va här när dom kommer hit.. å tar den härifrån men det är jag som sköter affärerna i det här huset=(

Om det blir så.. så får jag vackert gå in till grannhuset där vi förvarar diverse ärvda möbler å hämta nån gammsoffa som får duga så länge tills den nya soffan dyker upp.
Den nya soffan!!!
Tänk om den inte passar in alls. Det gör den nog inte.

Jag säger som mina gamla partypolare.. ANGST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0