Lekstuga och 1 årsdag

Idag fyller min guddotter (heter det så?) 1 år. Hur som helst.. megagrattis till dig Ellen & tack för stor tårtbiten igår=)

Om ca 2 mån fyller våran kommandora 3 år!! Då tänkte vi ge henne en lekstuga i present men jag hittar ingen jag vill ha just nu, någon som har en lekstuga till övers? Har ju hittat min drömstuga redan men den står i Luleå och verkar inte göras i fler exemplar... eller vad säger du Kimmo? *ler* Ruggigt tjusig är den iaf eller hur? Lekstuge säsongen på blocket kanske inte har kommit igång än så jag får avvakta å surfa vidare.
 


 

Kommentarer
Postat av: Kimmo

Ja, nog har Madelene en "hyfsad lekstuga", måste jag erkänna. Om det blir några fler återstår att se. Bara materialkostnaden avskräcker de flesta. Jag har ritningarna i datorn, om ni vill bygga en. Inte vem som helst får en kopia av den, men klart Alva och Elins pappa får en ritning, så det är bara at ni bygger en, för ni verkar ju inte ha några byggprojekt för tillfället..;)

2009-04-16 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0