*morr*

Han: - ååååh, vad trött jag är!! *sträcker på sig och gäspar* Det känns att man sovit dåligt..
Jag: (tyst med en mordisk blick stirrade på sambon som fått sova ostört från mina vakna amnings/skrik/rap-nätter i ett annat rum sen Elins födsel pga jobb och Alvas nattbravader.)
Han: - Oj, jaa.. alltså.. jag har ju inte haft det så jobbigt som stackars du haft det.. *skruvar lite på sig*
Jag: (fortfarande samma tysta men ack så farliga blick)
Han: .. - jaa men det är mer synd om dig.. du får ju inte sova alls din stackare.. gå och lägg dig så gör jag middan och tar hand om barnen.

Snygg räddning för din fortsatta existens älskling..


Kommentarer
Postat av: JennyB

haha...jag tycker att du är så rolig! Jag kan riktigt se framför mej hur denna dialog utspelar sig...

Glad Påsk på er! Kram

2009-04-10 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0