Jag är inge rolig nu=(

Jag har tandvärk!! En jäkla ond sådan åxå. I väntan på att rotfyllningen ska påbörjas om 2 veckor så knaprar jag små piller och småsvär lite tyst för mig själv. Har även en smygförkylning som inte riktigt vill bryta ut. Ena dagen känner jag av den och nästa dag är den borta osv. Funderar på att ta en bastu eller sola så man sätter fart på baciluskerna. För tillfället är jag ensam med kidsen åxå. Sambon är såklart ute på sin säljturné i några dar. Det är tyst & ensamt här trots att jag är mer än sysselsatt av Alvas trotsiga påhitt och Elins käk/rap/blöjbyten. Jag känner mig med andra ord inte på topp=(

Har massor av projekt i de flesta hörn och jag känner att jag kommer som inte igång när jag har båda barnen själv. Elin får sällan sova längre än 20-30 min åt gången pga Alva eller våra grannungar. Alva drar ofta iväg på egna äventyr långt bortanför tomtgränsen så det är som ingen idé att påbörja något. Frustrerande.
Ser fram emot Elins bvc-besök imorgon och att få träffa folk på "Öppnis" direkt efter det. Välbehövligt. 
Har tyvärr inget roligt och skriva om och öge känns tungt så jag slutar väl med gnälleriet här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0