Inge mer nu.. snälla!!

Hata är ett starkt ord men det finns saker som jag lika gärna hade kunnat klara mig utan.. eller åtminstone lite mindre utav.
1. Misslyckade tetraöppningar

Men ska det va så svåååårt för en man att klara av detta korekt??! Det händer V A R J E gång!!!

2. Fula påsklämmor
 
Jag klarar bara inte av dom. Inte för att jag inte förstår mig på dom, men de påsklämmor som sitter på brödpåsarna tycker jag inte om.. så fort en påse packas upp från konsumkassarna byts den ut mot en bättre klämma. Ful är dom åxå!!

3. Viskleken.
*ryser* Denna hemska lek som man tvingas delta i under dagis/skoltiden. Rolig till en början men när din granne om vartannat viskar/flåsar/blåser i ditt öra är det inte så himla roligt längre. Idag kan jag inte med viskningar även om de inte är i direkt anslutning eller inuti ditt öra, det ska baske mig inte viskas nått i det här huset oavsett om barnen sover eller ej.
 
4.
Bananer.
Väldigt goda och bra på alla vis. Men har du tänkt vad otäckt det låter när någon äter en banan??! Prova gärna att äta en banan LJUDLÖST nästa gång... nä det gick inte va??
 
5. Nalle Puh.
Tänker inte lägga in en bild på denna varelse. Det är han inte värd. Ni som känner mig vet att han inte är nån favorit hos mig. Mina argument för att bojkotta denna snubbe är många och sträcker sig till allt från jämförelser med Hitler till en försköning av hur man kan bli av droger. Tänker inte göra mer utlägg om detta för då mailbombas jag väl av några "vuxna" donnor med nalle puh ryggsäck och matchande pennfodral med ett tycke att "han är faktiskt söööt" *Huvva*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmmm...du glömde Hello Kitty! En aaaaning överexponerad just nu känns det som. Vart man än går så stirrar Kitty på en, på tröjor, väskor, smink, ja you name it! Huuuuga! =/

2009-08-08 @ 21:09:57
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Marie Mansour

Haha håller med!!! asgarv

2009-08-14 @ 12:02:01
URL: http://mansour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0