Tillfällig medvind?

Fick beskedet att Pers Kick off-helg med jobbet i Göteborg inte krockar med mina sthlms-planer i januari!!! *blandade småhopp av lycka* Per får vackert stanna hemma och vara pappaledig. MammaVera behöver vara ENBART VERA och dessutom få något viktigt gjort (förhoppningsvis) Längtar enormt mycket!! Flygbiljetterna är bokad & betald så nu kan bara den vanliga oturen som brukar infinna sig när man ska göra något roligt, stoppa mig.

Lämnade in ansökan för fortsatt föräldraledighet till min nya chef igår. Ska börja jobba några smygpass i vår.. ca 30%. Får väl hoppas att dom har saknat mig på jobbet. Synd om dom annars för nu har jag laddat i snart ett år för att "röra om i grytor" igen. Verka som det ska bli schemaändring till våren också så man kanske slipper 27-24timmarspassen och "Haram-veckan". *Uppskattat*

Förutom det så har vi tagit ytterligare ett myrsteg i renoveringen. Fast egentligen var det här ett stort myrsteg. Mosters man var här och hjälpte Per att lägga klinker där kaminen ska stå. Det var lixom ganska avgörande för att få resten av renoveringen att flyta på. Nu kan golvet läggas klart runt om. Den brandsäkra väggen bakom kaminen kan petas dit.. å sen är det baaaaara resten kvar=) Så supertack till Matthias för hjälpen!!

Det enda som fått lida med denna medvind och en del tråkigheter är träningen. Men det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0