Pöar på

Nu har jag hämtat mig från jordens värsta förkylning. Jag som aldrig blir sjuk.. åtminstone inte så där allvarligt så jag måste stanna hemma längre än 2-3 dar. Detta var den 2:a största förkylning jag har haft åtminstone i mitt vuxna liv. Det där lät vuxet.. hmm..

Nackdelen är att jag nu måste ta igen allt jag missat i veckan... å hua vad projekt som cirkulerar i luvan nu. Allt från det vanliga som tvätt å städ till att sy en åkpåse till knoddens tvillingvagn. Igårkväll när vi bjöd över pappa på käk så började stugplanerna disskuteras hejvilt åxå. I huvudet har jag målat 2 rum + dasset, möblerat om, satt in en dörr på övervåningens yttervägg, snickrat en tryckad trappa dit, förbättrat Alva-staketet samt lagat taket till hennes kiosk. Jo jag har sågat upp ett hål i köksväggen åxå för att ljus och värme ska spridas bättre. Sen tror jag inte att det var nått mer. Joo.. vi byggde visst en bastu och la en grusgång åxå=) I väntan på dom tiderna så får jag väl pöa på här hemma.. *rastlös*

Jag har inte tid att jobba imorrn men ändå ser jag fram emot det nå fruktansvärt!! Alva kanske kan få hjälp att tygla sitt humör med lite dagistid åxå..

Kommentarer
Postat av: Carro

´Men habibi du måste ta det luuuuuuugnt! ta en bulle eller nåt;) kram

2009-02-01 @ 17:16:59
URL: http://www,metrobloggen.se/carrola
Postat av: Emma

Du har blivit utmanad!

- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)

- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

2009-02-02 @ 10:02:28
Postat av: Emma

Du har blivit utmanad!

- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)

- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

2009-02-02 @ 10:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0