Ut märé!!

Idag är jag stolt över mig själv. Har suttit still i nästan 2 timmar å sen sov jag i 45 min innan det var dags att åka till MVC. Fick order om att vila och ta det lugnt.. skulle aaaaldrig ha inträffat annars=) Här befaras det nämligen havandeskapsförgiftning och jag fick en snabb tid idag till MVC för att kolla blodtryck, urin och bäbishjärtat. Har lite huvudvärk och det flimmrar för ögonen. Dom norpa lite blod av mig och skicka iväg till sollefteå så imorrn får jag veta svaren när jag ska in till MVC igen för dubbelkoll.

Egentligen.. vad är det å vänta på? Dunka igång hela verksamheten istället.. ungen är ju färdigbakad. Enligt mina beräkningar ska det kalvas idag... jag veeet.. det kommer inte bli idag men det är ju inte så långt tills barnmorskans datum heller om 12 dar.

Jaha.. nu kräktes katta. *Upplyftande*

Kommentarer
Postat av: malin

jag hoppas de går bra,, de blir nog bebís inom nån dag tro jag,,,

kram

2009-02-26 @ 17:37:00
URL: http://sevenkids.bloggagratis.se
Postat av: Celina

:D Hhahahah du är så rolig! Men jag håller med, ut med ungen bara, så slipper du allt tjafs :)

2009-02-26 @ 22:28:38
Postat av: Annelie w

Men säg inte att jag har fel! Hatar att ha fel..

Du har fram till 24:00 på dig! Trodde att det skulle till en familjemedlem den här veckan..

Eller?

Hoppas du/ni har det bra..

Kram

2009-02-28 @ 22:51:38
Postat av: Emma

GRATTTTTTTTTIS till lilltjejen.. KRAMAR

2009-03-02 @ 09:15:23
Postat av: Ida

Ser att det har kommit en tjej. GRATTIS*! Jag som gissade på kille, typiskt. Full redogörelse vill vi ha! Kram

2009-03-02 @ 11:09:20
URL: http://idarensar.blogspot.com
Postat av: jennyB

åååå har Alva blivit storasyster nu? ;) Då måste ju ditt datum varit mer riktigt än bm:s!!! Hjärtligt grattis till dej o resten av familjen! Kram!

2009-03-02 @ 17:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0