Men klia lite mer a´

Går omkring å finns till. Jag har så många projekt i luvan som måste ut genom fingertopparna och bli förverkligade innan jag sprängs!!! Men som vanligt är det nått som hindrar mig. Alva springer upp från sängen ideligen med diverse nya påhitt: törstig, pinkis, bajsnödig, vad gör pappa?, vad gör moffarn?, byter bort pyjamasen mot en klänning osv. Under tiden sover Elin snällt (kors i taket). Meeeen det är ju ingen idé att påbörja nått projekt eftersom hon snart vaknar.. så har jag tänkt sen kl. 19. Snacka om bortkastad tid!!! Siita ner å ta det lugnt? Vad är det? Vill inte.

Per å pappa spikar lekstuga. Tror att jag har tittat ut genom fönstret si så där en 20 ggr den senaste halvtimmen och självklart varit ut med mina fantastiska råd (vissa av dom var faktiskt bra erkände dom) sen har jag blivit ivägkörd för att jag är där som en kommandora=Þ
En sån här lekstuga blir det. Lite tråkig och vanlig men hittade ingen roligare. Frågan är vilken färg det blir.  

Nä det ä lika bra att väcka Elin med lite käk så hon sover nått inatt.
Det kliar i mina fingrar.. jag vill "projektera"=(

Kommentarer
Postat av: erika

Vilken fin lekstuga! Hampe har tjatat om att han vill ha en men vi har inte riktigt hittat nån till bra pris.. Vart köpte ni den där?

2009-06-17 @ 22:36:08
Postat av: Veronica

Beijer i Hudik. Va ett kampanjpris nu på 4295:- annars kostar den 5495:- tror jag. Skynda fynda!!=Þ

2009-06-18 @ 09:15:32
URL: http://rallyvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0