Intensiv helg

I helgen har det varit full fart. På fredagkväll blev vi bjudna på tacos hos motti & Johnny, gott som vanligt=) Sen kom brorsan å Lotta hit och lämna packningen för att fortsätta in till stadsfesten. På lörd gick vi in till stan för att Alva skulle få åka karuseller för första gången. Hon skrattade så härligt när vi åkte iväg.. joo, jag måste såklart åka med henne=)

På kvällen var det äntligen dags för mig att få partaja lite.. iväg på stadsfesten med brorsan och Lotta, Marie och pappa. Lotta hittade ett entré armband precis utanför entrén så jag slapp betala=) Tack igen för det=) Jag hittade dessutom 200 pix i jackan jag hade på mig som varit oanvänd i 1 år.  *lycka*
Idag har man mått lite käääst. Är inte van det här, tur det inte blir så ofta=Þ
Helgen har även bestått utav skoprovning och busstvätt för våran lilla kommandora=Þ

Klicka på bilderna för större format


Grattiskramar till Celina & Fredrik som äntligen har fått sin lilla Wilda. Alva & Elins 3-männing=Þ

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tog bilden av alva härifrån, den var ju kung. Det var ju tur jag såg bandet innan du hade köpt, och att jag norpade det före nån annan :) vassego.

2009-06-14 @ 22:14:23
Postat av: Lotta

Det är ju bra att jag skriver att det var kommentar från mig, jag bara antar att du ska fatta det, hehe, slug som man är.

2009-06-14 @ 22:15:43
Postat av: JennyB

Tjenare! Du såg korthårig ut, stämmer det? Snyggt! Jag känner en som haft en sån där verktygsbuss förut, kanske en modell större ;)

2009-06-15 @ 17:06:04
Postat av: JennyB...igen

Om jag tittar noga så ser jag nog att det var uppsatt - men snyggt ändå!

2009-06-15 @ 17:08:00
Postat av: Veronica

Lotta: Jag förstog att det var du=)



Jenny: Nix det är inte uppsatt.. uppklippt och axellångt=)

2009-06-15 @ 18:53:58
URL: http://rallyvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0