Sommardagar

Nu har våran kommandora Alva fyllt 3 år. Gårdagen var full av liv här hemma med släkt och kompisar som var här med fina presenter. Tusen tack!! Hon har bla fått en lekstuga som det bara är lite småfix på innan jag kan måla den. Ett projekt som jag verkligen ser fram emot att få styla=Þ Vi smygfirade även Elins 4 månaders dag samtidigt=Þ Här kommer några bilder som vanligt=Þ
 


I övrigt befinner jag och småtjejerna oss hos svägerskan i stugan eller i våran stuga i väntan på att Per ska jobba klart sista veckan inför semestern. Varmt & härligt!!

Föresten.. hur kan man missunna en 3 åring en lekstuga??! Jag blir så förbannad.. ren jävla avundsjuka är det!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin fin familjebild. Med volvon i bakgrunden och allt. Du tänker verkligen på allt ;) Bara katta som saknas!

Fin bild på er 4 iaf!

2009-07-04 @ 22:13:17
URL: http://mistasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0