Viruz?=(

Efter en helg på Plaza hotell i Umeå så längtade jag hem efter datorn.
När jag logga in på msn fick jag några underliga mess från ur kontaktlistan. Hux flux var jag beskylld från höger och vänster om att jag skickade virus till dom.. inte mitt fel eller min mening.

Har jag tur får jag hjälp med att formatera/återställa datafaanskapet imorrn.
Ha inte tid eller lust med nått sånt..

Så sorry alla msn-vännerz..nu ska ja stänga ner skiten och tänker inte blogga eller maila förrns allt är i ordning.. "i rena tjurdda"!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har då inte fått nå virus från dej :) Glad är jag!

2009-03-30 @ 09:21:54
URL: http://mistasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0