Tjurskalle

Jag blir så förbannad!! Jag är totalt värdelös på att sy. (fast jag egentligen inte är det) Jag vill så hemskt gärna kunna det för jag har så fina tyger och så många ideér (ovanligt va?). Visst har jag lärt mig själv en hel del och jag blir bättre å bättre men ett litet felstygn å jag blir tokig och tycker att jag är värdelös. Har en tendens att läsa mönsterbeskrivningen för fort och sen kör jag rally på symaskinen=)  Gjorde ett par byxor till Alva ikväll å jag kan inte annat än skratta åt spektaklet. Men tränar jag inte så kan jag ju lika gärna lägga ner. Dom blir nog pyjamasbyxor till henne istället=) Jag fick ju iaf så lov att sy klart byxorna så hon kan testa dom imorrn och så jag vet om de behöver modifieras. Blir inge bildbevis den här gången.. orkar inte lyfta arsle från soffan och utföra det. Nya sytag imorrn..

Kommentarer
Postat av: Lotta

men va bra. då vet man vem som står för barnklädes-syandet till oss då :) bra att du övar, hehe

2009-06-06 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0