Fest?

Håller på att bli tokig på att inte veta hur det ska bli om 2 veckor då jag fyller 30 år. Jag blir ju i princip snuvad på min efterlängtade 30årsfest eftersom man har en liten 3 månaders Elin då som behöver lite mammamjölk. Känns skumt å ha partajet om några månader åxå.. då kan ja lika gärna ge faan för sååå himla viktigt är det egentligen inte. Det känns bara som att ett partaj hade lättat upp stämningen en smula när det ha vare en tung vår. Lite partajigt kommer det väl ändå bli.. frågan är bara när, var & hur det ska gå till. Har ju så satans litet hus att jag knappt få plats me 2 familjer med ungar å sen är det ju fullt hus. Jag har ju en hel tomtearmé av släktingar å vänner.. så kan ja få nå förslag på hur jag ska göra.. tack? Ja få väl sikta in mig på 40 årsfesten istället..

Jag känner mig som den lille rackaren i Ice Age-filmerna som aldrig kommer åt sin nöt eller vad det nu är..ekollon? Hittade min favoritöl sorgligt svåråtkomligt för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Du är i samma sits som jag kommer att hamna i. Fredrik fyllde 30 i helgen så vi planerar att slå ihop våra fester. Min plan är att fixa ner mamma som barnvakt och pumpa ur mat till lill*n... Får väl se hur det blir med den briliata planen.

Va gäller plats så bor vi i en tvåa... kan bli liiite trångt. Så vår förhoppning är att hitta hus så man kan ha typ en grillfest utomhus. Så vänta till sommaren du o ha partajet ute :)

2009-05-07 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0