Grå vardag

Bloggtorkan har smittat mig. Trots att det händer massor finner jag inga ord att förklara med. Glädje från 80 årskalas blandat med sorglig orättvisa när någon ung dör för tidigt och oro för de nära & kära som inte mår bra, gör att jag inte är på hugget. Jag måste sysselsätta mig för jag blir för rastlös. Fast vädret gör att man hellre stannar hemma. Trist. Mycket trist.    

Ett tips i höstmörkret är www.Bloglovin.se. Jisses vad jag sparar tid på att ha alla de bloggar jag följer samlade på ett ställe som informerar när de uppdaterats. Ja ja ja.. ja vet.. old news, men när man samlat på sig en drös bloggar som tar en evighet att jobba sig igenom i jakt på uppdatering så uppskattar man den här lösningen.

Imorrn blire kurs som vanligt och sen försvinner Per iväg ut efter vägarna fram till fredag. *suck* jag och småtjejerna blir kvar hemma och myser/brottas omvartannat=)
Må så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0