Väckelsemöte

Blev väckt 2 ggr imorse. Först kom sambon in och sa godmorgon, berättade att Alva satt nere och tittade på tecknat (hon har en förmåga att rymma till moffarn när hon blir "ensam") pussade mig på pannan så där som dom gör i reklamen när någon har dålig andedräkt *hrmpf* och sen for han på jobbet. VEM har bra andedräkt på morgonen då efter att ha sovit med öppen mun hela natten och ev dregglat lite på kudden? Inte ens kungen skulle ja tro. Fast ja är så sömnsur så jag tycker att pannpussen duger fint=Þ

Lyckades nog somna om 5 min för sen kom Alva upp. Strök mig på kinden och sa
"- godmorron gumman, du är världens bästaste mamma". Vips så va man klarvaken. Hon va så gullig att jag inte kunde hålla mig ifrån att säga "- vad sa du?!" så fick jag höra det igen=) Sen fick vi bli lite sen till dagis.. det gjorde inget för morgonmys med sprattlig Elin och kramig Alva slår det mesta. Svårt att tro att det var samma unge som för några dagar sen sa "- dumma mamma.. du är helt gaaalen"

Kommentarer
Postat av: Ida

Men ååååååååååååååå. Kan pojkar också säga så?

2009-11-11 @ 12:28:47
URL: http://idarensar.blogspot.com
Postat av: malin

hääärligt, de skulle sitta fint att höra varje dag,, 'hon e för goo alvapyret,



måste bara säga att ja pojkar kan dom med, tur för mig som har några stycken hihihi

2009-11-11 @ 14:34:45
URL: http://www.sevenkids.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Visst är det underbara ord att höra från ett litet troll som annars skriker och gormar på en!

Ronja brukar säga: "du är värdefullast i hela världen i evighet" Man smälter när man hör sånt!

2009-11-12 @ 22:51:05
Postat av: Emma

Åå, helt underbart att få höra något sånt!

Noah han sa det första han gjorde idag...

-Mamma, när jag träffar Moster Erika då ska jag ge henne en bamsekram för jag tycker om henne.. =)

2009-11-15 @ 07:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0