Gaaah!!

Jag är inte nått vidare förtjust i att flyga. Ändå kändes det som det bästa och billigaste alternativet när jag nu beger mig iväg imorgon. För att inte tala om hur mycket tid jag tjänar på det. Jättebra!! Imorgon 07.35 känns det nog inte så jättebra längre. Föreställer mig det värsta.. att mina barn bara har en förälder i slutet av den här veckan. Huvva!! Kan ju inte supa mig full heller.. ingen sån resa=)

De här hemma tycker att det är lite konstigt att det är jag som sticker iväg. Alva ska iofs bli hämtad av momma efter lunch imorgon, shoppa lite "torsdagsmys" med henne och (förhoppningsvis) sova över. Sen är jag ju hemma igen på fredagkväll. Då ska jag ta mig en öl eller två för att fira att jag överlevde(?).. äh va fasen.. jag lägger några fler på kylning och hoppas på tur=) Spännande resa ska det bli iaf.

Må så gott!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar mässaresa!

2010-01-20 @ 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0