Nu är det jul igen..

Ja vi har tydligen jul igen.. ofrivilligt från vår sida. Fast inte så svårövertalat om någon skulle ha frågat Alva. Nu är det ingen som har frågat henne, hon kör som bekant sitt eget race.. tycker mig känna igen det där=Þ Att "choklad-ländern" tagit slut för länge sen kan vara svårt att acceptera för en 3 åring. Varför kan man inte få en liten chokladbit varje dag för?

Hon har även tjatat om den stora julgranen inne på torget sedan lucia. Nu är hon riktigt rädd att den är bortplockad då jag inte längre kan garantera att den finns kvar. Detta eviga prat om granen gör att man blir en smula less. Idag drog jag iväg en sväng på Dollarstore och hittade där en mini plastgran som dom reade ut för 6 kronor!! Den blir bra på hennes rum nästa år tänkte jag. Alva fick syn på den när jag kom hem och drog iväg med den upp på rummet. Några minuters tystnad vilket följdes utav en ivrig inbjudan upp till henne omedelbums!!
Jag tycker att det var riktigt fyndigt gjort, hon verkar bli lika driftig som mig=Þ
Stolt gran-utsmyckare i sin juliga pyjamas.
Alva poserar stolt med sin nya gröna vän

Tro om jag lyckas plundra även denna gran?Japp.. jag lyckades den här gången också=Þ
Elin var som vanligt snabbt framme och julgransplundrade
Klicka på bilderna för större format


Kommentarer
Postat av: Celina

Alva är ju för härlig :D

2010-01-19 @ 20:38:35
Postat av: erika

Åh va söt hon är!=)

Hampe skulle oxå ha granen framme jämt om han fick! Han älskar julen o alla julsaker, förre julen börja han grina då jag plocka undan grejjerna.

2010-01-20 @ 08:35:14
URL: http://erikaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0